KAIP ŽINOTI AR PRIEMONĖ MAN TINKA

Kviečiame konsultacijai, kurios metu galėsite išbandyti ir patikrinti ar priemonės tinka Jūsų odai, bei gauti odos priežiūros patarimus priklausomai nuo odos būklės ir tipo. Konsultacija vykdoma gyvai arba telefonu, registruokitės konsultacijai info@beautybayspa.lt arba tiesiogiai su odos specialiste-kosmetologe tel.: +3701841044

MOKĖJIMAS IR GRĄŽINIMAS

Atsiskaityti už internetinėje parduotuvėje www.beautybayspa.lt įsigytas prekes galite:

  • Elektroninės bankininkystės paslaugomis – Swedbank, SEB, Luminor, VISA, Mastercard;
  • Pavedimu (prekes išsiųsime per 1-2 darbo dienas po pinigų įskaitymo į mūsų sąskaitą, mokėjimo paskirtyje nurodyti Mokėjimas pagal sqskaitą);

Informacija pavedimui:

Gavėjo pavadinimas: UAB Grožio Misija
Gavėjo kodas: 302632980
Gavėjo sąskaita: LT474010049501083382

PVM Mokėtojo kodas: LT100006154011

Banko kodas 40100 AB Dnb NORD bankas

BIC / SWIFT kodas AGBLLT2X

 

Internetu pirktos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 30 (trisdešimt) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta – kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos.

Jei prieš tai išvardintos sąlygos yra įvykdytos, turėtumėte parašyti prašymą grąžinti prekę info@beautybayspa.lt :

1. Laiško temą nurodykite kaip Grąžinimas

2. Laiške nurodykite užsakymo informaciją, nurodydami savo vardą, pavardę, užsakytus produktus ir įsigyjimo datą;

3. Nurodykite grąžinamų prekių kiekį, grąžinimo priežastį ir sąskaitos numerį;

Gavę Jūsų prašymą, su Jumis susisieksime per 2 darbo dienas ir susiderinsime prekės grąžinimo detales.

Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 7 d.d.pinigai bus grąžinti į mokėtojo sąskaitą (arba, jei to padaryti negalima, į sąskaitą, kuri buvo nurodyta grąžinimo formoje).

Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

REKVIZITAI

BEAUTY BAY & SPA Grožio Centras

UAB “Grožio Misija”

Įmonės kodas: 302632980
PVM mok. Kodas: LT100006154011

Banko kodas 40100 AB Dnb NORD bankas

A.s. LT474010049501083382

Aludarių g. 5, Vilnius, LT-01113
Tel.: +37060574424
Tel.: +37061841044
El. paštas: info@beautybayspa.lt

 

 

PRISTATYMAS

Prekes pristatome visoje Lietuvoje OMNIVA paštomatu, kurjeriu arba ZITICITY kurjeriu (Vilniuje)

PRIVATUMO POLITIKA

Bendra informacija

UAB “Grožio Misija” gerbia savo Lankytojų ir Pirkėjų privatumą, todėl garantuojame, kad šioje internetinėje parduotuvėje Jūsų pateikta informacija naudojama ir laikoma saugiai. UAB „Grožio Misija“ gerbia Jūsų privatumą ir saugo Jūsų asmens duomenis, kuriuos mums pateikiate ir kuriuos mes surenkame, taip, kaip nurodyta šioje privatumo politikoje. Šioje privatumo politikoje paaiškinama, kodėl mes renkame Jūsų asmens duomenis ir kaip juos naudojame.

UAB “Grožio Misija” pasilieka teisę bet kuriuo metu šias Taisykles keisti, todėl kaskart naudodamiesi šiuo tinklapiu turite iš naujo jas perskaityti. Naudodamiesi šios elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis Jūs patvirtinate, kad sutinkate laikytis šių Taisyklių.

Renkama informacija

Elektroninėje parduotuvėje apmokėjimai apdorojami naudojantis makecommerce.lt platforma, kurios valdytojas Maksekeskus AS (Niine 11, Talinas 10414, Estija, reg. nr.:12268475), todėl Jūsų asmeninė informacija, reikalinga mokėjimo įvykdymui ir patvirtinimui, bus perduodama Maksekeskus AS.

Visi mūsų Pirkėjai yra vienodai svarbūs! Tačiau tokia informacija kaip Jūsų vardas, pavardė, adresas, elektroninis pašto adresas, telefono numeris, reikalinga tam, kad galėtume patvirtinti Jūsų užsakymą ir laiku jį pagaminti bei pristatyti tinkamu adresu.

Įsigyjant prekes mūsų internetinė parduotuvėje www.beautybayspa.lt , sutarties vykdymo pagrindu, mes surenkame ir tvarkome Jūsų pirkimo duomenis (vardas, pavardė, elektroninis paštas, telefono numeris, gyvenvietė, gatvė, namo/buto numeris, pašto kodas, apmokėjimo duomenys (bankas, banko sąskaita)) ir su pristatymu susijusius duomenis (BEAUTY BAY & SPA VILNIUS parduotuvė, Omniva paštomatas, kuriame pageidaujate atsiimti prekes), kad galėtume įvykdyti Jūsų užsakymą ir pristatyti prekes. Jums nepateikus šių duomenų, mes negalėsime įvykdyti Jūsų užsakymo ir pristatyti prekių.

Mes nesudarinėjame jokių klientų sąrašų ir neperduodame jų tretiesiems asmenims, kurie nesusiję su Jūsų užsakymu. Surinkta Jūsų asmeninė informacija lieka pas mus. Šią informaciją naudojame siekdami teikti paslaugas, jas palaikyti – pristatyti Jums prekes, susisiekti su Jumis dėl užsakymų ar kitų iškilusių klausimų, pristatant naujienas ar išrašant PVM sąskaitą-faktūrą ir pan.

Mes nesidalijame Jūsų asmenine informacija su įmonėmis ar asmenimis, išskyrus tam tikrus, čia pateiktus atvejus. Norėdami įvykdyti tam tikrus būtinus veiksmus – pristati užsakymus, užskaityti kredito kortelių apmokėjimus (pvz. mokėjimai.lt). Visa asmeninė Pirkėjo informacija tvarkoma remiantis galiojančiais įstatymais ir teisės aktais. Be Jūsų sutikimo Jūsų asmeniniai duomenys nebus naudojami kitais nei išvardintais tikslais, nebent to reikalaus galiojantys įstatymai ar teisės aktai.

Pirkėjas pateikdamas mums savo asmeninius duomenis sutinka, kad mes galime rinkti, naudoti ir atskleisti asmens duomenis aukščiau išvardytais tikslais.

Duomenų apsauga

UAB “Grožio Misija” elektroninė parduotuvė stengiasi, kad Jūsų pateikti asmeniniai duomenys būtų saugūs. UAB “Grožio Misija” visada stengiasi apsaugoti informaciją nuo neteisėtos prieigos, neteisėto jos pakeitimo, atskleidimo ar sunaikinimo.

Atkreipiame dėmesį, kad mes niekada neprašome elektroniniuose laiškuose nurodyti slaptažodžio. Pirkėjas atsakingas už savo sąskaitos informacijos ir slaptažodžio slaptumą. Visi kiti Jūsų asmeniniai duomenys, yra saugomi, mes imamės atitinkamų fizinių, elektroninių ir valdymo priemonių apsaugoti renkamai informacijai.

 Privatumo politikos pakeitimai

UAB “Grožio Misija” turi teisę keisti šią privatumo politiką. Tolimesnis naudojimasis mūsų tinklapio paslaugomis reiškia šių taisyklių laikymąsi. Visi iškilę nesutarimai ir ginčai sprendžiami derybu būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami pagal LR įstatymus.

TAISYKLĖS IR SĄLYGOS

Informuojame, kad mūsų el. parduotuvėje naudojami slapukai (angl. cookies). Tikimės, kad Jums tai tinka. Jeigu ateityje pakeisite nuomonę, galėsite pakeisti savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrinti įrašytus slapukus.

Slapukai naudojami, kad Jums būtų patogiau:

  • Prisiminti savo nustatymus;
  • Būtų lengviau prisijungti prie savo paskyros;
  • Sugrįžę rastumėte prekes, kurias įsidėjote į krepšelį;
  • Siekiant pagerinti turinį mūsų svetainėje.

Mes visada gerbiame Jūsų privatumą. Jei turite kokių nors klausimų, parašykite mums elektroninį laišką beautybay@bdr.lt

Prekių pirkimo – pardavimo elektroninėje parduotuvėje www.beautybayspa.lt taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau vadinamos – „Taisyklės“), su jomis Pirkėjui sutikus (sutikimu skaitomas varnelės uždėjimo veiksmas, atliekamas perskaičius šias Driubeauty.ltelektroninės parduotuvės pirkimo – pardavimo taisykles), yra abiem šalim privalomas teisinis dokumentas, kuriame apibrėžiamos Pirkėjo ir elektroninės parduotuvės (toliau vadinamos – „Pardavėjo“) teisės bei pareigos, prekių pirkimo ir atsiskaitymo už jas sąlygos, šalių atsakomybė, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka ir kitos su prekių pirkimu – pardavimu www.beautybayspa.lt elektroninėje parduotuvėje susijusios nuostatos.

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę keisti, taisyti ir papildyti šias Taisykles. Pardavėjo daromi pakeitimai siejami su galiojančiais teisės aktų reikalavimais ir neprieštarauja sveikos nuovokos principams.

1.3. Pirkti Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje turi teisę žemiau išvardinti asmenys:

1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys, sulaukę pilnametystės.

1.3.2. juridiniai asmenys.

1.3.3. nepilnamečiai asmenys nuo 14 iki 18 metų, tik turėdami tėvų arba globėjų sutikimą, išskyrus atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis.

2. Pirkėjo teisės

2.1. Pirkėjai turi teisę pirkti prekes Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje, nepažeisdami šių Taisyklių sąlygų.

3. Pirkėjo pareigos

3.1 Pirkėjas įsipareigoja sumokėti Pardavėjui numatytą užsakymo lape – sąskaitoje kainą už prekes per nustatytą terminą.

3.2 Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes. Pirkėjui prekių nepriėmus, jis privalo padengti pardavėjo nuostolius, susijusius su prekės pristatymu.

3.3 Jeigu pasikeičia registracijos formoje pateikti Pirkėjo duomenys, Pirkėjas privalo juos atnaujinti. Jei dėl klaidingos ar laiku nepakeistos Pirkėjo informacijos Pardavėjas pristato prekes neteisingu adresu, Pirkėjas privalo atlyginti Pardavėjo nuostolius.

3.4. Pirkėjas, naudodamasis Pardavėjo paslaugomis, sutinka su Taisyklėmis bei privalo jų laikytis.

3.5. Pirkėjas įsipareigoja neperleisti savo prisijungimo duomenų tretiesiems asmenims. Trečioms šalims sužinojus Pirkėjo prisijungimo duomenis, jis nedelsiant privalo pakeisti savo prisijungimo duomenis ir apie prisijungimo duomenų praradimo faktą informuoti Pardavėją elektroniniu paštu. 

4. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymas
4.1. Pirkimo – pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo yra sudaryta nuo Pirkėjo paspaudimo ant nuorodos „PATVIRTINTI UŽSAKYMĄ“, pasirinkus apmokėjimo būdą, momento.

5. Pardavėjo teisės

5.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui bei saugumui, ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis elektronine parduotuve.

5.2. Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

5.3. Jeigu pirkėjas pasirenka apmokėjimo būdą bankiniu pavedimu, už prekes privaloma apmokėti per 48 val. nuo užsakymo pateikimo. Pirkėjui neapmokėjus už prekes per nustatytą laiką, Pardavėjas turi teisę, iš anksto nepranešęs Pirkėjui, anuliuoti užsakymą.

5.4 Pardavėjas turi teisę be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas arba jas panaikinti, platinti dovanų kuponus reklaminiais tikslais, taip pat be jokio įspėjimo stabdyti jų galiojimą. 

6. Pardavėjo įsipareigojimai 

6.1. Pardavėjas įsipareigoja, elektroninėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis, sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis Pardavėjo paslaugomis.

6.2. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo duomenų neatskleisti trečioms šalims. Gerbti Pirkėjo privatumą.

6.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu.

6.4. Pardavėjas dėl svarbių priežasčių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, privalo apie tai pranešti per dvi darbo dienas nuo užsakymo priėmimo dienos. Pardavėjas privalo grąžinti Pirkėjo pinigus per 72 valandas nuo apmokėjimo už prekes, jei Pirkėjas jau yra užmokėjęs už prekes. 

7. Prekių kainos, apmokėjimas už prekes

7.1. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais su PVM. 

7.2. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje nurodomos prie prekių bei galutinai suformuotame užsakymo lange.

7.3. Pirkėjas gali atsiskaityti už prekes vienu iš elektroninės parduotuvės www.beautybayspa.lt pateiktų būdų bei sąlygų. Visi sutrikimai sprendžiami tiesiogiai su mokėjimo paslaugų tiekėjais, apie problemą informuojant Pardavėją.

7.4. Banko pavedimu, apmokant nurodytą sumą už prekes pagal sąskaitą tiesioginiu pavedimu į nurodytą Pardavėjo sąskaitą, jei tokią galimybę numato www.beautybayspa.lt elektroninė parduotuvė. 

8. Prekių pristatymas

8.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.

8.2. Pirkėjas privalo priimti prekes pats. Jei Pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui negali.

8.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis terminų – prekės pristatomos per 2-5 darbo dienas po Pirkėjo apmokėjimo gavimo. Siuntinys pradedamas ruošti tik gavus Pirkėjo apmokėjimą.

8.4. Jei prekės nėra pristatomos laiku dėl Pirkėjo kaltės, Pardavėjas už prekių pristatymą neneša jokios atsakomybės.8.5. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėjo įgaliotu asmeniu patikrinti prekių komplektaciją, būklę. Pirkėjui pasirašius važtaraštyje, sąskaitoje-faktūroje ar siuntos perdavimo dokumente, skaitoma, kad prekė yra perduota Pirkėjui. Skaitoma, kad prekė yra tinkamos būklės, tinkamai sukomplektuota. Pirkėjui pastebėjus, kad prekių pakuotė pažeista, Pirkėjas privalo kartu su Pardavėjo įgaliotu asmeniu surašyti laisvos formos aktą apie prekių pažeidimus. Tuo pačiu, šis faktas turi būti pažymėtas ir pristatymo dokumente. Pirkėjui nepadarius minėtų veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimo. 

9. Prekių grąžinimas ir keitimas

9.1. Šioje parduotuvėje įsigytos prekes keičiamos ir grąžinamos pagal Ūkio ministro 2001-06-29 įsakymu Nr. 217 patvirtintas Daiktų grąžinimo ir keitimo taisykles. 

9.2. Jei prekę pagal įstatymus galima grąžinti, ji turi būti pristatyta Pardavėjui naudojantis kurjerių tarnybos paslaugomis, jeigu nesusitariama kitaip.

9.3 Taisyklių 9.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per devynias dienas nuo prekių pristatymo dienos. Punkte 9.2. numatytas prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civiliniu kodeksu.

9.4 Grąžinama prekė turi būti nepažeistoje firminėje pakuotėje, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos.

9.5 Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

9.6 Pirkėjas turi teisę grąžinti nekokybišką prekę.

9.7 Apie nekokybišką prekę Pirkėjas privalo pranešti per 3 dienas elektroninės parduotuvės skyriuje “Kontaktai” pateiktu elektroniniu paštu.

9.8 Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis punktu 9.2., Pirkėjas privalo apmokėti prekių grąžinimo išlaidas. 

9.9 Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis punktu 9.6., Pardavėjas įsipareigoja kompensuoti prekės grąžinimo kaštus Pirkėjui, naudodamasis Pardavėjo nurodyto kurjerio paslaugomis.

9.10 Pardavėjas įsipareigoja pervesti pinigus už grąžintas prekes per 5 darbo dienas nuo prekių grąžinimo fakto į tik į Pirkėjo nurodytą asmeninę atsiskaitomają sąskaitą.

10. Prekių kokybės garantija

10.1. Pardavėjas atitinkamoms prekių grupėms suteikia garantiją, apie kurią nurodo prie prekės savybių aprašymo.

10.2. Pardavėjas atitinkamoms prekių grupėms garantijos nesuteikia, tokiu atveju, galioja LR teisės aktų numatyta garantija.

10.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių. 

11. Atsakomybė

11.1. Pardavėjas neprisiima atsakomybės už paslaugų – veiklos sutrikimus, kurie gali kilti dėl techninių kliūčių ir kitokių įvykių, kurių negalima kontroliuoti.

11.2. Pirkėjas pats prisiima atsakomybę už jo vartotojo vardo ir slaptažodžio saugumą, registracijos duomenų formoje nurodytų duomenų teisingumą, tikslumą. 

11.3. Pirkėjas pats atsako už veiksmus, atliktus naudojantis elektronine parduotuve.

11.4. Pardavėjas neneša jokios atsakomybės tuo atveju, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė buvo suteikta.

11.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius. 

12. Informacijos perdavimo būdai

12.1. Pardavėjas pranešimus Pirkėjui siunčia registracijos formoje pateiktu elektroniniu paštu.

12.2. Pirkėjas pranešimus Pardavėjui siunčia elektroninės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ pateiktais kontaktais. 

13. Intelektinės nuosavybės teisių apsauga 

13.1. Yra draudžiama be raštiško Parduotuvės administratoriaus sutikimo naudoti ar platinti esančią Parduotuvėje medžiagą.

14. Rinkodara ir informacija. 

14.1. Pardavėjas gali savo nuožiūra inicijuoti el.parduotuvėje akcijas.

14.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks sąlygų keitimas ar panaikinimas galioja nuo jų atlikimo momento.

14.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

14.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el.parduotuvės skyriuje “Kontaktai” nurodytais telefonais ir el.pašto adresais.

14.5. Pardavėjas neatsako, jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, el.pašto paslugų tiekėjų tinklų sutrikimų.

15. Baigiamosios nuostatos

15.1. Šių prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.

15.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

10%

NUOLAIDA JŪSŲ PIRMĄJAM UŽSAKYMUI! 🎁

Registruokitės naujienlaiškiui ir gaukite nuolaidos kodą

Nesiunčiame spam'o! Daugiau informacijos mūsų puslapyje privatumo politika.